22. 2. 2018.

POKAŽI ŠTA ZNAŠ GRADONAČELNIČE ?

KO PLAĆA NAJSKUPLJU IZBORNU KAMPANJU

Bio sam duboko ubeđen, da smo još pre pet godine apsolvirali – koje je najgore zanimanje na svetu – kada smo saznali . da je izvesni : Alister Crouli, ili Alister Cromwell, ili Alister Cempbell (kako već) – koga je naš tadašnji Premijer – basnoslovno plaćao, kao savetnika (iz naših džepova) - DOKTOR SPINOVANJA JAVNOSTI !?! Ima li dakle, prljavijeg posla u politici – nego ljudima „sipati levkom“ u glavu – nebulozne procene raspoloženja javnog mnjenja – do kojih si Ti došao, na osnovu ono sveta „što si „nahvatao telefonom“ da im postaviš jedno od dva najnepristojnija pitanja u pristojnom svetu – a to je : ZA KOGA ĆEŠ GLASATI ? (Drugo pitanje, koje se nikada ne postavlja je : „Kolika su Ti primanja!“)
Zato sam ja, pre tri godine prestao da slušam „procene raspoloženja“ .... a prošle godine odkazao fiksnu telefonsku liniju – koju sam imao 40 godina – samo zbog ovih napasti !!!


Ja sam međutim – očito u politici „outlet“- jer sam još 1980 godine u časopisu DELO – u svom eseju „URBANIKUM“ – napisao da je statistika – najpromiskuitetnija nauka – koja je ikada izmišljena ! BINGO ! Pose 40 godina – ne može biti više dokaza za tu tezu. Ali to nikoga nije zabrinulo !?! Šta više – u poslednjih 5 godina – kako je vlast zaređala IZBORE – svake godine, ono što je u socijalizmu bio najomiljeniji javni sport „najbolji kafanski selektor fudbalske reprezentacije“ – danas se pretvorilo u „najboljeg prognozera izbora“ !!!
Istovremeno, čovek koji je 4 godine primao platu, kao gradski Odbornik, a nije se pojavio u gradskoj Skupštini – toliko je bio dobar u navedenom BIZNISU – da je na njemu zaradio oko (bar) 10.000.000. € - koliko je pre 6 meseci ponudio da uloži u kampanju one političke SNAGE u Srbiji – koja ga podrži da se vrati za Gradonačelnika. Koji je to dobar BIZNIS – šta kažete !?! Ono po čemu sam ja zapamtio Đilasa – bio je poslednji veliki Glavni Odbor DS – sa koga su svi mediji izvestili : „Da smo krali – krali smo ! MNOGO SMO KRALI“ !?!

Sad se ja pitam – koje je još nove veštine naučio „Gradonačelnik – povratnik“ od ovih Vučićevih – koji nikoga NISU ZATVORILI zbog krađe. U eri kupljenih Diploma i pokradenih Doktorata – rekao bih – da glavni sport postaje – krađa nečega što mi zovemo IDEJE  - a inače je poznato kao - OTVORENA PLJAČKA INTELEKTUALNE SVOJINE !?! Dakle najskuplja predizborna kampanja u ovom trenutku – plaćena iz naših džepova – skuplja je od Vučićeve, koji je „spustio durbih“ – zbog mnogo hiljada istih uplata od 40.000.- RSD ili diplomatskog genija – koga je Srbija plaćala kao Kreza pet godina, platama koje niko u svetu nije mogao da sanja – a on sebi u Njujorku – nije napšao posao – nego se vraća na našu GRBAČU !!! Ipak ĐILAS je najveće čudo !!! U svojoj najskupljoj kampanji – osim ideje 011 – koja je (istini za volju) vešto iskorišćena za marketinšku HIPNOPEDIJU – jer svaki rođeni beograđanin – ima u „malom mozgu“ poštanski broj – svoga rodnog grada. Ali ni jedna druga (prezentovana ideja) - nije njegova !!! Desetine pokradenih ideja kako spasti Beograd od „naprednog“ UNIŠTENJA – pišemo već četiri godine : Saša Radulović, Boško Obradović, Branko Dragaš, Prof. Komazec, ekonomista Dragan Radović, Dr.Duci Simonović, moja malenkost i još neki (naveo sam samo one koje sam ja pratio) – da vam se diže želudac – kad vidite – kako vaše ideje – „isčupane iz konteksta“ neko vrti 20 puta za veče – na televiziji – ostavljene u (što bi susijedi rekli) „zrakopraznom prostoru“ OBEĆANJA – od kojih je najnečasnije ono koje je GARANTOVANO – čime? Sa NAŠIH 10.000.000 € !?!


Mada istini za volju – ja nemam pojma o politici ! Ali ono što znam kao građanin je, da u politici nisu SVI ISTI – iako su pod tom parolom APSTINENTI – već 5 puta „prodali“ Srbiju haračlijama. Znam da ovi sada – godišnje pokradu ČITAV JEDAN BUDŽET – od oko 8 mlrd evra – i da treba DA ODU !!! Znam da su oni prethodni pljačkali ko pomamni – a da niko nije „platio ceh“. Šta više : tu su (kaže se „U POSLU“) i Karić i Dinkić i svih 10 najbogatijih porodica sa FORBSOVE liste najbogatijih tajkuna Balkana. Znam da oni – NE TREBA DA SE VRATE ! Mada – kako rekoh ja imam vrlo oskudno „političko iskustvo“......

Za razliku od toga - moje stručno iskustvo, koje sam upravo zaključio penzijom mi govori, da se o „Đilasovom mostu“ – zna mnogo više nego što se inače misli. Samo ja sam o njemu pisao bar 6 puta od 2012 – do danas – na blogu: www.marinrajkovic.blogspot.com Na tom blogu, za sve one, koji već oštre pero – da me „ispljuju“ kako razbijam opoziciju – nalaze se sva moje OTVORENA PISMA – koja sam pisao – kad sam smatrao da treba : Recimo Vućiču – da „Ne uzima u usta preduzetnički duh i mentalitet naroda Srbije...“ povodom njegove tirade na otvaranju IKEE – preko sličnih pisama : Saši Jankoviću, kada sam verovao da HOĆE nešto da uradi za Srbiju, DS posle njenih stranačkih Izbora - ne mešajući se u unutrašnje stvari i odluke, Bošku Obradoviću – koga sam više puta molio da „demfuje doživljaj“ i ne privlači „gromove“ naroda – gnevnog na četnike i Šešelja, pa Maji Gojković, pa Branku Dragaču, pa Dudi Ivkoviću – sa ponudom da mu moj biro uradi gratis Elaborat za legalizaciju kuće – i tako redom – svakome, kome sam imao šta da kažem ...

U ovom trenutku sam na strani DOSTA JE BILO – i vrlo sam ponosan na SMELOST – Saše i Boška – da sa različitim Programima (jer jedini i imaju Programe) nastupe zajedno – želeći da verujem, da su negde krajem oka videli moj više puta ponovljen citat Yorana ĐINĐIĆA o „udruživanju“ – koji glasi : „Daj da prvo REŠIMO ono u čemu smo saglasni – bez toga nećemo moći normalno da pričamo o različitim rešenjima !!!“ Tako posmatrano, sve su vesti dobre – ako su čak 4 liste – među kojima i Đilas – glasali protiv očigledne podmetačine falš liste DJB – OPOZICIJA JE VEĆ POBEDILA !!! To je dobra vest !!!
Nemojte misliti – da nisam spreman da me i Saša I Boško „iznevere“ – kada priđu ćupu – ALI TO NE MOGU DA POGAĐAM – MORAM DA IM DAM ŠANSU !!! Svi ovi sadašnji i oni bivši – su POKAZALI ŠTA ZNAJU – da gaze svoj narod kao stenice i razmazuju petom.

Ono na šta ja pomislim kad Boško i Saša pričaju o TRANSPARENTNOSTI – to je da ću uskoro videti – KOMPLETAN IZVEŠTAJ o Mostu na Adi – onako kako je sva francuska štampa – objavila na prvim stranama izveštaj i troškovnik Vijadukta Millo (uzgred - Millo se čita MIJO – po Vuku !) kada je svečano otvoren 14.12.2004 - do u gram betona i armature, santimetar asfalta i svaki cent – kako je potrošen. Onako kako sam ga ja bez izmene zapete priložio – u navedenom blogu www.marinrajkovic.blogspot.com - pod nazivom : 
MANDATNI URBANIZAM I NADRI GRADNJA !!!

MR_FBkomentar – ĐILAS kandidatkoga ili čega  - 11.12.2017

Dragan ĐILAS je čovek koji je pokrao Vijadukt Millo (jug Francuske) do poslednjeg šrafa - u zemlji jednog Branka Žeželja. MRKONJIĆ je firmi PONTI - platio 130.000 evra za projektovanje "Đilasovog mosta"- da bi PREKOPIRALI francuske projektne elaborate. Vijadukt je dug 2.4 km, sa 7 (identičnih) stubova - od kojih je srednji (najviši) u dolini - VIŠI 10 M od Ajfelove kule. Ceo Vijadukt u Millou je koštao 400.000.000 evra - a "Đilasov most" (20 metara nad Savom) = 500.000.000 evra. vidi post : www.marinrajkovic.blogspot.com
ĐILAS je sutradan po "rušenju" Beograda 2010 (od batinaša) građanima Beograda ispostavio račun od 1.500.000 evra - koji nikad nije objasnio. "ĐILAS" JE SMRTONOSNI IZBOR ZA BEOGRAD - kao i za PSG , jer poštovaoci (glasači i apstinenti) POKRETA znaju - da kandidat za Gradonačelnika BEOGRADA - bačenog na kolena - mora biti - POTPUNO NOVO LICE - planerske, graditeljske, urbanističke struke !!! Samo ne Gojko RODIĆ - jedini zaposleni u Para državnoj INŽENJERSKO TRGOVINSKOJ KOMORI - koga je Vućić "sinoć" pitao - ŠTA BEOGRADU TREBA !?! - i koji je jedini stručnjak na svim televizijama za : saobraćaj, građevinarstvo i infrastrukturu (multi specijalista) - kao Z.Mihajlović ! Zašto !?! Zato što je ova Komora registrovana kod APR 2013 godine - kada je Srbija imala INŽENJERSKU KOMORU - sa preko 23.000 licenciranih inženjera i tehničara svih oviuh struka - ali nisu hteli da "prodaju obraz" (2013) - idiotarijama - kakva je : "Beograd na Vodi" !!! Građani znaju ko je bio GRADONAČELNIK (vidi link) - ali pošto su nam toga ubili - oni koji su se "napijali od radosti" - sada mora da se pita --- STRUKA IZVAN STRANKE !!! Ona koja ne može da nam plati KAMPANJU (?) - ali koja ZNA KAKO DA (IPAK) SPASI BEOGRAD !!! Traži se među - opljačkanim, obespravljenim, ućutkanim i demoralisanim STRUČNJACIMA (da vode tim stručnjaka) ZA RAZVOJ GRADA - bez obzira da li pripadaju ijednoj Partiji ! Sad se ne bira (istaknuti) zaslužni ČLAN PARTIJE - kome se treba revanširati (jer oni koji drže opljačkane pare to neće da dele) - SADA SE BIRA GRADONAČELNIK !!! (Posredni put do njega - preko Skupštine Grada) je samo PUT - NAČIN da dođemo do ISCELITELJA Beograda !!! Pa (što rek*o Zoran) : "Kad rešimo sve što nam je zajednički CILJ - onda možemo da se delimo !!!" Tako je UČIO Gradonačelnik ĐINĐIĆ - slava mu ! ...Ako razumete !?!


Dakle kad kažem : DA OVI ODU – A DA SE ONI NE VRATE
– mislim da ne gledam više ovo :


Нема коментара:

Постави коментар