15. 9. 2018.

EVO ŠTA KRIJE PIO BGD U OBRAČUNIMA

EVO ŠTA KRIJE PIO BGD – u obračunu penzije

Pogledajmo malo neke od tehnika utaje – tokom obračuna PENZIJSKE OSNOVE – za svaki novi zahtev – dakle pre nego što osiguranik postane penzioner – i pre nego što mu neko protivustavno „otme“ 20% penzije. Nekome se ta analiza (po hiljadu, dve dinara) može učiniti „džeparoškim“ sitničarenjem – mada je to OBRAČUN penzijske osnoveza svaki mesec – do kraja života !!! Takođe napominjem – da sam pre godinu dana pozvao javnost – da na primeru obračuna moje penzije – prati anatomiju – SISTEMATSKE DRŽAVNE PLJAČKE GRAĐANA – koja se svake godine – sa svakim od (oko) 150.000 zahteva za penzijumultiplikuje do – za sada neutvrđene sume – jer svaki element obračuna ima podvarijante.

Najpre enornmo produžavanje ROKOVA (koji su jedina „obaveza“ PIO) 
– čim žrtva pročita Zakon i pokuša da odgonetne dobijenu tabelu obračuna 
kao moj recimo  - 450 dana !!!
U prethodnom postu citiran je SMS PIO – koji se završava tvrdnjom da predmet nije „izgubljen“ – isto onako kao i  SMS od pre 7 meseci (23.02.18) – ovde (prilog 1.). Zatim se tvrdi da su navodi stranke „neosnovani“ – iako sam u postu od 31.08.18 KO MI PLAĆA DNEVNICU U PIO – detaljno opisao moj 30.08.18 u PIO – sa desetinama svedoka i službenom beleškom – o predmetu koji mi je doneo poštar pre 10 dana – a tada GA NEMA !

U poslednjem citiranom SMS (od10.09.18 od 1.732 slova) se tvrdi da Direkcija poništava prvo Privremeno Rešenje – zato što nije „oglašeno privremenim“ !!! Tu se već radi o OČITOJ  PODVALI PIO BGD – da „čeka obaveštenje od P.U. Čukarica“ – što je flagrantna neistina i besmislica. Kako je moj predmet „narastao“ na oko 10 cm „debljine“ – pa niko u njmu neće tražiti dokaze – nemam izbora – nego da vam predočim listove koji demaskiraju ovo što sam (preko običaja) konkretno nazvao – FLAGRANTNA  NEISTINA :

30.12.15 podneo sam zahtev PUČ (u Vladinoj akciji „povezivanja staža“) da mi daju UVERENJE – da nema dugovanja firme INGMAR – koju sam osnovao 01.01.1991 i koju
je na moj zahtev PRIVREDNI SUD likvidirao – bez ikakvih dugovanja (posebno bez doprinosa) -  22.12.1999. godine, uz nalog Rep.Zav.za statistiku – da briše matični broj, žiro račun, kao i poreske šifre (tada) ZOIP Čukarice.(prilog 3) PUČ mi izdaje UVERENJE u kome ostavlja tabelu sa 4 godine koje navodno – „nisu dužene“ – iako ispod tabele navodi: likvidaciju duga sa 31.12.2012 – sumom 4.412.17 dinara, sa kamatom od 64.159.63 – na osnovu falsifikovane nove poreske šifre - za 15 godina „mrtvu“ firmu (!?!) Ko okrene drugu stranu (prilog 4) ona počinje objašnjenjem da 31.12.2015 – ceo dug po osnovu PIO iznosi 5.500.00 dinara – dok je 1.1.2015 – cela kamata otpisana !!!

Na sve navedene okolnosti (brisanje 4 godine duga iz tabele, nove poreske šifre, otpis kamate, likvidaciju duga sa 5.500.) kao i brisanje besmislenog (zaboravljenog „repa rečenice“) : ...određene su rate reprograma, koje dospevaju DO 16.1.2017“ – zaostale iz formulacije – PRE LIKVIDACIJE (inače nepostojećeg duga) – ja podsečam Načelnika PUČ u Otvorenom pismu od 16.02.2016 ! (prilog 5.) Kako ni sledećih 4 meseca PUČ ne preduzima ništa – ja se ponovo obraćam Načelniku PUČ – dopisom (prilog 6.) kod njih zaveden pod brojem 011- 47 – 03 -02238/2016 od 01.07.2016 – uz napomenu da ću podneti krivičnu prijavu protiv njih. Odmah se organizuje hitan sastanak Načelnice, sa saradnicima – samnom i mojim advokatom – posle koga (uz obećanje izdavanja novog Uverenja „bez repova“) – ja uplaćujem u Pošti (dok traje sastanak – 5.600.00) – 13.07.2016 (uplata – prilog 7).

Ovu uplatnicu sam sa svim prethodnim dokazima – pred svedokom predao 
Pomoćniku Dir.PIO BGD S.Pavloviću – u njegovoj kancelariji uz svoju prvu Žalbu. 
SAD PIO BGD „čeka obaveštenje od PUČ“ – dok meni izuzima iz obračuna pomenute 4 godine iz 90.ih !
Izvinjavam se – ali meni izgleda da PIO BGD „vuče za nos“ svoju Direkciju 
– birajući priloge – prema svojoj (pripremljenoj) interpretaciji –  
KO ZNA šta je sada poslato Direkciji !?!

Vidi blog : PRIZIV SAVESTI 1102 2011 – www.marinrajkovic.blogspot.com

Sada još samo nekoliko reči o 5 tabela obračuna moje penzije – od kojih su dve PIO – dok su ostale – moje – ono što sam se ja drznuo da :
„...tražim da mi se izda rešenje na osnovu MOGA OBRAČUNA !!!“

 Prva tabela PIO (prilog 11.) ne pokazuje NIŠTA. Ne pokazuje da nije vrednovan moj VIII nivo obrazovanja NOKS i 7.2 nivo kvalifikacije – pokazuje samo računati staž od 32g.10m.- što je zakinuto 5g. i 4m. – od mog staža (dokazanog) od 38g. 6m. 
iznos je : 25823,65

 Druga je moja tabela (prilog 12) u kojoj sam osim obračuna celog navedenog staža – otkrio „krađu“ 4 meseca (markiranu žutim kod bolovanja – 1722+688) Od ovih 688 radnih sati – dva meseca su moje „neplaćeno odsustvo“ (15.07 do 15.09.1987) koje sam dobio za pripremu odbrane Magisterija od KOLARCA !!! Budući (tada) Tehnički direktor KOLARCA (i član Kolegijuma) mogu iz prve ruke da posvedočim, da sam ja tražio „neplaćeno“ jer moj (planerski) Magisterij nije imao veze sa delatnošću kuće – onda su ostali Direktori sektora insistirali da DOPRINOSI budu bez umanjenja – što je i bila posebna rubrika u Radnoj knjižici – Rešenje KNU br. 6560/87, zbog ovakvih dokaza -  RK više nije dokument u PIO !
Moj obračun penzije kod prve žalbe – samo sa ove dve korekcije – 
bio je : 46.528,39 RSD

Treća tabela (prilog 13) je drugo PIO Rešenje 248.18 RSD MANJE od prvog – za koje je Direkcija – UVAŽILA MOJU ŽALBU. Manje je zato što je „u hodu“ uvrštena prosečna zarada u Republici 2017 (u padu) – jer ako niste znali – ŠTA GOD VI RADILI U ŽIVOTU – sva vaša primanja (znači i doprinose) – PIO „pegla“ sa prosečnom zaradom u Republici !?!

Četvrta tabela (prilog 14) je moj obračun, koji pokazuje da zbog činjenice da po Zakonu Sek.za kult. Grada – samostalnim umetnicima uplaćuje minimalni doprinos – PIO u njihovu matičnu evidenciju (poreski obveznici iz grupe : „preduzetnici, samostalni umetnici, poljoprivrednici, sveštenici i igre na sreću“) ne upisuje ni jedan radni dan (moje plave sume 2088 – od 2003 do 2016) iako kada imaju posla (ili ako imaju posla) umetnici sigurno rade 1,5 radno vreme i to po ugovoru sa svojim Autorskim servisom u Udruženju – ili Autorskim agencijama – gde plaćaju DRUGI PUT poreze i doprinose po svakom ugovoru !!!
Moj obračun je ovde manji (bez onih doprinosa za bolovanja) i iznosi : 41.993.89 RSD

Konačno – kako NISAM DOBIO odgovor na svoju drugu Žalbu – koji mi je slat na kućnu adresu (dok sam bio na odmoru) – i nemam pojma ŠTA JE PIO BGD poslao Direkciji – kad meni nije uručio Rešenje na moju ŽALBU – peta tabela (prilog 15.) je moj konačni obračun penzijekoja mi pripada po pozitivnim odredbama Zakona o PIO i od kojeg neću odustati – dok ne dobijem Rešenje (konačno) sa tim obračunskim iznosom. Tu su obračunate sve navedene „prevare“ – primenjene u mom slučaju – i iznos je : 47.197,38 RSD !!!

Zakon naime ima 21 Uredbu – koje služe tome da ga derogiraju – i sve što je PIO meni radio 450 dana je pokušaj interpretacije Zakona – na najveću štetu osiguranika – što je : „Gaženje svih ljudskih i građanskih prava osiguranika (primer MR) sa stanovišta neopravdane dužine trajanja postupka (12 meseci), pogrešne primene materijalnog prava i tretmana materijalnih činjenica – čime je grubo prekršen član 6. Evropske Konvencije o ljudskim pravima !“

Dakle, ako budem morao da tražim Rešenje sa ovakvim obračunom od Suda – to neće biti „upravni spor“ – sa OVOM UPRAVOM – nego Krivične prijave sa zahtevom za obeštećenje od 1.500.000 dinara – za 1,5 godine šikaniranja (sa perforacijom čira) od strane PIO BGD.

Ako budem morao da podnesem Tužbu Sudu u Strazburu (u ime 150.000 Zahteva za rešenje o penzionisanju (za poslednju, 2017 godinu) – moj lični Zahtev za obeštećenje Republici Srbiji – biće ovog puta 150.000 evra.



Otvoreno pismo

NAČELNIKU PORESKE UPRAVE ČUKARICA

Gospodine Načelniče ,

Sa žaljenjem moram da konstatujem da nisam u stanju da Vas oslovim sa „poštovani“ jer sam zapanjen načinom na koji je Vaša Poreska Uprava – odgovrila na moj potpuno obrazložen zahtev – da mi omogući upis dela radnog staža - koji sam realizovao na Vašoj Opštini – 90 – ih godina - u okviru Vladine akcije „objedinjavanja radnog staža“ !

U svom Zahtevu (prilog 1. – zavedenom kod vas pod brojem (recimo): 437-30.12.2015) naveo sam precizno sa brojevima rešenja i datumima okolnosti pod kojima sam osnovao i likvidirao, na sopstveni zahtev PP za projektovanje i inženjering INGMAR p.o. sa više dokaza o izmirenju svim potraživanja i dugovanja – inače niti bi moglo da bude likvidirano – niti bi dan zatim /zbog kontinuiteta radnog staža – skupština Grada preuzela da mi izmiruje zdravstveno, socijalno i PIO doprinose – bez detaljne provere.

Ovde namerno ne navodim podatke i priloge – koje sam vam već tako detaljno podneo – da bih Vas naterao da bar pročitate jednu stranu moga Zahteva – na koji sam dobio :

Besprimerno PORESKO UVERENJE (prilog 2.) – u kome stoji :
„po zahtevu pravnog lica „INGMAR“ ... – koje je likvidirano pre 16 godina
„koje nema PIB“ – koji tada NIJE POSTOJAO
„koje nema matični broj (?) „ – Koji je Republički zavod za statistiku, brisao zajedno sa žiro računom i poreskim računom – po nalogu Privrednog suda br.III.L 375/99(prilog 3.) 28.04.2000 – kada je zaključena likvidacija PP INGMAR - bez neizmirenih obaveza.

U nastavku – na osnovu izmišljene (čak dve) sedmocifrene šifre – izvodite (čak tabelarnu) „računicu“ o „neuplaćenim doprinosima PIO prema sledećim osnovicama i zaduženjima...(tabela) među kojima bi bila tužna, da nije smešna osnovica iz I.kvartala 1993 – od 20.281.488,00 dinara – u trenutku - kada je inflacija bila - više hiljada % !!!

Sledi besramni (izmišljeni) obračun „neizmirenih obaveza“ od 4.412,17 – što i nije neka cifra (za tolike godine) – da me je neko opomenuo „na dug“ – koji vam je za 16 godina „zaradio“ KAMATU OD 64.159,63 !!! Vrhunac bezobrazluka je velikodušni otpis kamete na dan 1.1.2015 – kao i reprogam duga – koji nije opisan – ali dospeva 16.1.2017 – na moju (65) godinu rođenja !!!

Ova rutinska rečenica  - je morala biti obrisana – nakon reprograma izvršenog 1.1.2015 i uplate, (opisanog na poleđini Uverenja (koje se ne okreće) – jer je obavljeno -  UPLATOM ! 
Znate šta gospodine – ako je i od „prljave poslovne škole Žike Muštikle“ – mnogo je !

Povodom „objedinjavanja staža“ - nas su opomenuli u centrali PIO u Nemanjinoj (jer ni jednom slobodnom umetniku iz 90 – ih nije upisam ni jedan radni dan staža) – tako da sam bio prinuđen – da (zasad) nepoznati broj „žrtava prevare“ – pozovem da mi se sa dokumentacijom jave na određeni način. Kao što ste me naterali da prošle nedelje tri dana provedem u Privrednom sudu i dobijem ceo dosije INGMAR - jer kako vidite na prilogu 1. – Pr.Sud garantuje da je REŠENJE o likvidaciji bilo pravosnažno od 30.05.2000. – ali je ovaj duplikat overen 09.02.2016 !!!

Jer nije ovde najgori pokušaj „državne pljačke“, već činjenica da ste za ovakvu računicu – koristili legitimne državne alate – čime grubo narušavate autoritet Državne Uprave – u celini !!! Mislim da javno izvinjenje dugujete Sekretarijatu za kulturu grada Beograda – koji je prema (prilog 4.) Uverenju PU Voždovac – M.Rajkoviću – u svojstvu samostalnog umetnika – preko ULUPUDSA - uplaćivao PIO,  zrdavstvene i socijalne doprinose – u konrtinuitetu od kraja INGMARA 22.12.1999 do 26.06.2017 !

16.02.2016 – Beograd
                                                                                                mr sc Marin RAJKOVIĆ - arhitekt 









Нема коментара:

Постави коментар