16. 3. 2014.

PREDIZBORNA MEDITACIJA - prva


HIJERARHIJA
NESPOSOBNOSTI

Prva priča je ilustracija anatomije kadrovske hijerarhije NESPOSOBNOSTI !!!
Ovu modelsku priču, po malo karikaturalnu, Nenad mi je ispričao ovako :
”Nas trojica smo došli u situaciju da medju sobom
tajnim glasanjem biramo šefa.
Tri je prvi broj koji uopšte omogućava izraz većinskog mišljenja.
Ja, kao najobrazovaniji, najiskusniji,
ali samim tim i najskrupulozniji -  Poštenjačina !
Onaj drugi, srednjak sa malo škole,
koji se savršeno SNALAZI u životu Pametnjaković !
Onaj treći ima dva razreda škole, smatra da mu je sve dopušteno,
jer mu nikada ništa nije pruženo – Tupan !

U situaciji tajnog glasanja :
Meni čast nikada ne bi dozvolila da glasam za sebe, a od preostale
dvojice, Pametnjaković će mi uvek biti za petama u karijeri a sa
Tupanom lako izlazim na kraj.
Glasam dakle za Tupana !
Pametnjaković, kao srednjak, ako glasa za mene, moraće da radi bez
zabušavanja i varanja. Pošto on nikada nije preuzeo odgovornost,
glasa naravno za Tupana -  birajući tako “manje zlo”!
Tupan glasa za sebe, jer mu nije ostao niko drugi,
 a moralnih dilema nikad nije imao !

Sa 3:0 pobedjuje Tupan,
kao najgluplji, najbezobzirniji, najalaviji i najnesposobniji.”



Što rek'o Ljuba TADIĆ : " Drino ***em ti - deponije šljunka i LOPURDE !"
(neka je večna slava glumačkoj LEGENDI - Ljubi Tadiću)

Нема коментара:

Постави коментар