8. 4. 2014.

VEROVALI ILI NE - kultna rubrika Roberta Li Roj RIPLIA

NO  COMMENT ! ! !


Moj veliki prijatelj – arhitekta – planer - tvrdi da su tri najveća srpska
komediografa svih vremena – svako u svom vremenu :
Brana Nučić – koji je karikirao nebrojene PERSONE Beogradske čaršije;
Siniša PAVIĆ – koji je napravio „veliku“ – kad kolega to kaže – misli :
GROTESKNU GLOBARNO – STRUKTURALNU FRESKU SRPSKE GLUPOSTI
I konačno „legenda koja hoda“ VUKAJLIJA“ koji se prethodnoj dvojici ravnopravno 
pridružio - u digitalnoj epohi XXI veka - čija je ovo montaža od 28.12.2011

DA NE MISLE NEKI DA SU SE „VLASI DANAS SETILI“  

VUKAJLIJI sam beskrajno zahvalan – jer sam već dva – tri puta plasirao
njegove dosetke – samo strahujem da mi ne ispostavi račun –
pošto sam ja SLOBODNI UMETNIK - a nama niko ne plaća honorare !?!

Нема коментара:

Постави коментар