8. 7. 2018.

DRUGOSTEPENO REŠENJE - ZA KRETENE

Poštovanai Gospodine PAVLOVIĆU,
(pomoćnik Direktora - PIO Beograd - Nemanjima 30)

Dobio sam Rešenje Direkcije – koje je nažalost –
najblaže rečeno - CINIČNO !!!
Dakle : Žalba na prvostepeni obračun
penzije (i moj račun) - se UVAŽAVA !!!
Prvostepeni mesečni obračun (predmet žalbe)
od 25823,65 - JE ISPRAVAN !?!?!
„Contradictio in adjecto„ ! 
- Prvostepenom organu se SAMO nalaže da proveri
(kod poreskog Voždovac) – prvu polovinu 2017 !?!

JOŠ JEDNO GODINU DANA - PA ONDA REPROGRAM !?!

Da li je to vređanje zdravog RAZUMA !?!

Dve flagrantne neistine - kako mi je
prvostepeno rešenje računato – predstavljaju :
1. - Meni prvi obračun LK - nije rađen na osnovu 34g.4m.5d
– nego na 32g.10m.09d. (32,858)
2. – Osim toga iz obračuna su posebno izuzete
sve dnevnice BOLOVANJA za 38 i po
godina (sa umanjenim doprinosima)
– koje jesu već integrisane u M8 (obrasce)
– ali (kako se ne vide posebno) – matična evidencija
IH IZDVAJAda ih (šta reći) - ne bi računala !?!

To se tačno vidi (TAČKE PLJAČKE)
(žuta markica) – na mojoj tabeli obračuna.

Posle (drugi put) po 6 meseci čekanja – otkrio sam ko je (štićena k'o beli medved) KVIZ osoba B ! Dakle osoba, koja je radila u Direkciji moj predmet (a do koje niko nije mogao da dođete) zove se Momira LALIĆ – i biće drugooptužena – posle Direktorke – Dragane Kalinović, a ispred trećeoptuženog Slobodana Pavlovića – i neposrednog izvršioca Marije MILENKOVIĆ (2258)za 6 puta duži (zakonski) ROK - zloupotrebu položaja i nesavesno poslovanje – kojim su :

„Pogažena sva ljudska i građanska prava osiguranika (MR) sa stanovišta neopravdane dužine trajanja postupka (12 meseci), pogrešne primene materijalnog prava i tretmana materijalnih činjenica – čime je grubo prekršen član 6. Evropske Konvencije o ljudskim pravima !“ Ovo je inače ravno „pokušaju ubistva iz nehata“ kada se radi o vašem (65 +) klijentu !
Zato je citirani navod – jedinstveno obrazloženje i za Prijavu Komisiji za ljudska prava u Helsinkiju – u ime oko 150.000 novih Zahteva za penziju iz 2017 godine – čije izjave i potpise za svedočenje prikupljam. 
Samo da vidimo šta kaže VEŠTAK (čl.85) 
na obračun – kad vi niste „kadije i sudije“ !!!

U odnosu sa Državnom Upravom – ne osećam se prvi put : kao jelen kapitalac – koji stoji na proplanku i čeka kada će, neka lovačka kukavica, (onako „kurvinski“- pardon) iz nekog žbuna, malokalibarskom puškom (koju jelen ne ume da koristi)DA GA UBIJE – kao glinenog goluba !!!

Naime, pomenuta Momira Lalić – koja je iznela gornje neistine – počinje da „pimpluje“ sa 21 PODZAKONSKIM aktom – koji (kako sam objasnio već u svom Zahtevu) i služe da derogiraju odredbe pozitivnog (osnovnog) Zakona o PIOi da upravo – NEMA PRAVILA !!!
Zatim me cinično (posredno) opominje da je merodavan jedino M8 obrazac (uveden inače 1978) – iako je samo u mom obračunu – on „zaobiđen“ na uzorku 6 godina i obe „kvalifikacije“ – i ličnog koeficijenta i ličnog boda !!! Vrhunac CINIZMA je da me upućuje na UPRAVNI SPOR !?!
Pa ako je „upravni postupak“ trajao 6 PUTA DUŽE – od jedinog na šta Zakon VAS OBAVEZUJE – (pa vas „zabole“) - a to je maksimalni rok od 60 dana – koliko bi trajao UPRAVNI SPOR !?!

Ukratko Poštovani – ukoliko mislite da treba preduprediti Krivične prijave i Tužbu u Helsinki  – koje podnosim u sledeći ponedeljak – kao i SAOPŠTENJE MEDIJIMA – ja vam predlažem da iskoristite TREĆI (i poslednji put) moju dobru volju (što je stvar samo Vaše savesti) – da se ova ujdurma reši INTERNOM REVIZIJOM – tako što ćete nesrećnoj Mariji M.(2258) odštampati i odneti ovde priložene – sledeće dokumente – u kojima je SMISAO moje (inače prihvaćene) Žalbe (J) :
1. – Moj pregled celog RADNOG STAŽA 
– sa svim upisima - datiranim - (38g.6m.9d.) =38.529
2. – Vašu tabelu prvostepenog obračuna 
(koju sam ja spakovao na jedan A4) – (za LK) 32,858333
3. -  Moju tabelu – sa obračunom penzije koji mi pripada 
(i žutim markicama – tačke „pljačke“)
4. -  Moju Žalbu na prvi obračun od 26.01.2018 
koju očigledno niko ne čita !!!
5. – Vrlo PROBLEMATIČNO i potpuno kontradiktorno 
- Rešenje Direkcije PIO – od (?) 13.06.2018

U nadi da ste se lepo odmorili – bio bi to ČASTAN gest, ali i predostrožnost – obzirom da sam dobru  vest o Prihvatanju Žalbe dobio na rođendan – 26.06.2018 (što - „udara na mozak“) – dok sam besramno rešenje da je ostao prvi obračun – dobio na Vidovdan (UVEK udara na srce) !!!

Iako me posle godinu dana – više ništa ne može iznenaditi
02.07.2018, Beograd                 Marin RAJKOVIĆ – arhitekt ovdašnji
VI IMATE BENEFICIRANI STAŽ - SPAVAJTE MIRNO – AKO MOŽETE !!!



Нема коментара:

Постави коментар