16. 7. 2018.

PIO IZMISLIO - PERPETUUM MOBILE

POŠTOVANA GOSPODO NOVINARI

Dužam sam javno da se izvinem PIO FONDU
Za Beograd – što sam VAS u više navrata obaveštavao
(od 400 dana) – koliko čekam Rešenje o svom penzionisanju –
dok sam bio izvan ikakvog radnog, socijalnog i zdravstvenog statusa –

JAVNIM SAOPŠTENJIMA TVRDIO DA PIO FOND (Nemanjina 30)
NEMA NIKAKVU normu – niti UČINAK za svoj rad . te da zato
NIKOME NE POLAŽU RAČUNA ŠTA SU UOPŠTE RADILI.

Što rekla moja baba : „Greh na moju dušu“ – njima ne treba nikakvo
merenje rada i učinka – ni po jednom zakonu fizike – pošto su oni

IZMISLILI PERPETUUM MOBILE !!!

Naime – posle navršene godine dana čekanja – svaki put kad se
ulogujem na svoj link za STANJE PREDMETA U PIO FONDU –
TOGA DANA JE (po hiljaditi put) predmet dodeljen istom referentu
čiji je obračun moje penzije – PAO u prvostepenom postupku –
Jer je Direkcija u II stepenu – prihvatila moju Žalbu.

Dakle DANAS kad sam se ulogovao (16.07.2018) – piše lepo
Da je predmet U RADU – DODELJEN OD 16.07.2018 referentu
Mariji M. (2258) – dok je u međuvremenu bio dodeljen
(u sobi 401) - Izvesnom/oj A.PECIĆ – od 05.07.18
– vidi SMS poruke uz izveštaj od 09.07.2018

Sve na blogu : PRIZIV SAVESTI 1102 2011

Dakle PIO PERPETUUM MOBILE – izgleda, svakog jutra počinje sve
SVOJE PREDMETE – IZ POČETKA – jer oni očito ne znaju da njihov sistem
sve ove dokumente sa moga bloga (backup-uje) - i ne mogu se obrisati.

VAMA GOSPODO NOVINARI – POSLE 400 DANA ČEKANJA
I (do sada) 5 SAOPŠTENJA ZA JAVNOST
– moram reći da nisam verovao – da je za vas zaista VEST
- samo kad neko „plati glavom“ – ili kad se desi pljačka
nekoliko stotina hiljada hektara – državne poljoprivredne zemlje ...

Ta vrsta oportunizma – „ja moram da hranim porodicu“ – koja je definicija
Vaše AUTOCENZURE – mi je potpuno strana – jer je moj otac – koji je
40 godina proveo u BORBI – u ono vreme – u dva navrata, umalo
SKINUO SA POLOŽAJA HAMDIJU POZDERCA – na osnovu govora
Jednog Zeničkog rudara (na republičkom Sindikalnom Kongresu) - Šimića !!!
Samo 2014 godine – po statistici bilo – 161.324 Zahteva za Rešenje o penziji !?!
Samo 2015 godine – po statistici bilo – 143.859 Zahteva za Rešenje o penziji !?!
Samo 2016 godine – po statistici bilo – 135.343 Zahteva za Rešenje o penziji !?!

Neka vam služi na čast novinarska etika – i radoznalost –
pola miliona žrtava PIO FONDA (za tri godine) iz gornje statistike 
– vas pozdravljaju i poručuju isto 
– što sam ja poručio službenicima PIO FONDA :

ČUJAVTE SVOJ MALI POSLIĆ – I SPAVAJTE MIRNO – AKO MOŽETE !!!





Нема коментара:

Постави коментар