9. 7. 2018.

KO KAŽE DA PIO NE RADI NIŠTA ?

Dragi moji pratioci ovog bloga, novinari i FB prijatelji,
dakle posle moje jučerašnje najave KRIVIČNIH PRIJAVA
PIO službi i izvršilaca - koji 380 dana mrcvare moje Rešenje
o penzionisanju - danas sam dobio ONOLIKO ODGOVORA :

POGLEDAJTE PAPAZJANIJU KONTRADIKTORNIH 
INFORMACIJA - KOJU DRŽAVNA UPRAVA MOŽE 
DNEVNO DA IZBACI - SAMO IZ DVA 
(OBA NJIHOVA) IZVORA :

Ja sam se samo ulogovao na svoj nalog na sajtu STANJE PREDMETA 09.07.2018
(to je gornji deo ovog dokumenta - ponovljen zatim u originalu)

Donja polovina je SMS prepiska - 
koja traje PARALELNO I ISTOVREMENO 
sa potpuno kontradiktornim informacijama 
- OSIM DA JE "KUJNA" U SOBI 401 
- što je jedino zajedničko svim kontradiktornim informacijama !!!



Gde si Brate Brano NUŠIĆU - Srbija "plače za tobom" !!! 
Iz ovoga danas sam samo shvatio  
- da moj predmet koji se kod PIO kiseli 380 dana
DA JE ZAHTEV (???) PODNET 26.06.2018 -
U RADU JE VEĆ OD 05.07.2018 - koja "brzina" 
KAKVA ŠTETA ŠTO PUŽ NE UME DA LETI !?!
te da je dakle jedina tehnika opštenja sa PIO FONDOM
bila - svakodnevno podnositi - PISMENE URGENCIJE !!!

Inače njima sve počinje JUČE 
(od poslednje Urgencije) pošto kako sam rekao:
NEMAJU NORMU - NEMAJU UČINAK
nikome ne polažu račune za svoj (ne) rad
tako da njima VREME NE TEČE :
ONI IMAJU "DRŽAVNI POSAO" !!!

Нема коментара:

Постави коментар