19. 2. 2018.

MANDATNI URBANIZAM I NADRIGRADNJA

I.put objavljeno (ovde) - 05.07.2017

DOKLE VIŠE 

LAŽA I PARALAŽA

Dokle će stvarno ovi BEZUMNICI - da pokazuju građanima ove IDIOTSKE 3D MODELE - koji su PROJEKAT nova Autobuska stanica - isto koliko je PROJEKAT bilo koji crtež - bilo kog deteta od 6 godina - U VRTIĆU !!! Alo majmuni - to nije nikakav projekat - to je kompjuterski MODELOVANA ŠARA - MARA - presvućena nekom "kožom" koju kompjuter ima u biblioteci materijala - INAČE IZNUTRA PRAZNA - ne samo faktički - nego i IDEJNO - to je "MENTALNO ŠUPLJI MODEL" - čiji sadržaj, funkice, konstrukciju, temelje, krov, unutrašnju podelu - obradu zidova i opremu - NIKO NE ZNA - jer je niko nije ni projektovao. Niti kursađije sa 6 mesečnim kursom izrade tih kompjuterskih modela - UMEJU DA ISPROJEKTUJU AUTOBUSKU STANICU - niti to, ko zna koja po redu - BACANJE PRAŠINE U OČI GRAĐANIMA - ima više ikakvog smisla. Idite bre kod vaših prijatelja Šeikova - pa njima PRODAJTE BELE ZA CRNE BUBREGE - ako ovo ONI NISU PRODALI VAMA - TO JEST NAMA - gde ste vi preskupo plaćeni DELEGATI koji su preuzeli ovu šara - maru !!! Alo bre STRUČNJACI ZA LEPŠI BEOGRAD (u vašem mandatu) - ja sam u raznim ekipama 1977 - radio čak 5 maketa za konkurs Autobuske stanice Jug - KADA JE U PRVA DVA KRUGA POBEDIO BEOGRAD PUT !!! Samo maketu - na osnovu - svih urađenih projektata - osnova - preseka - fasada - detalja - desetina crteža k*o čaršavi - koji nisu mogli da se rasprostru na desetak crtaćih tabli (stanica je bila 4.500 m2) - sa stotinama srana tehničkog opisa (za KONKURSNI PROJEKAT) - za koju su makete radili timovi - jedan po dva Majstora sa po pet, šest - vrhunski uigranih saradnika - za recimo desetak dana i noći (zbog konkurskonog roka) - !!! Ali si na svakoj maketi mogao da pokažeš gde je koji bar ili toalet - na čekaonici - kog perona - jer je za KONKURS - bilo sve ISPROJEKTOVANO !!! 

Pravi arhitekti su radili PRAVE PROJEKTE - i osamdesetih i devedesetih - kada je sve to stajalo (ne na "čaršavima") nego u kompjuteru - ali su projektanti - bili ARHITEKTI KOJI SU PROJKETOVALI SVAKI OBJEKAT - dok su imali projektantska znanja - i dok im u ovom veku na Arhitektonskom Fakultetu (državnom) - neko nije ukinuo predmete : NACRTNA GEOMETRIJA I PERSPEKTIVA !!! J***m vam PROJEKAT NOVE AUTOBUSKE STANICE - to pokazujte svojoj deci - sigurno ćete ih impresionirati !!! I na kraju - evo fotke vijadukta Millo u južnoj Francuskoj - sa koga je do poslednjeg šrafa POKRADENO ono što danas i ovde - neko zove "ĐIlasov most" !!! To su dakle - neki francuski inženjeri smislili - isprojektovali svaku zategu i šraf - i ceo Vijadukt - sa 7 stubova (od kojih je srednji u dolini - 10 m viši od Ajfelove kule) - u dužini od 2.400 m – je koštao 400 miliona evra !!! Onda je ovde Mrkonjić sa firmom PONTI iz Ljubljane – potpisao ugovor o projektovanjuvredan 130.000 evra. Slovenci su pokrali sve do poslednjeg šrafa – prodali Srbima – koji su imali u svojoj istoriji KONSTRUKTORA – kakav je bio ing.Branko ŽEŽELJ – ono “uspravljeno govno” na 20 m iznad Save (jedan stub) I ta “Harfa Beograda” – nas je koštala 500 milona evra.  Da bi videli – kako se ovakve LAŽI ZAVRŠAVAJU – pogledajte post : 23.04.2012 – PREDIZBORNA SLAGALICA – 1 – Millo – na blogu : www.marinrajkovic.blogspot.com

MOJA PREDIZBORNA
" SLAGALICA " (23.04.2012)
I/ILI - KAKO DALJE ...
(ovo je „nestranačko razmišljanje“ –
antologičarskog tipa i potpuno lično !
Služi samo tome da vam INFORMACIJAMA POMOGNE :
 šta da pokušate da prepoznate u predizbornoj - GALAMI -
da biste bilo kome ukazali - i/ili -  uskratili poverenje ....

( NIKAKVA ZLOUPOTREBA U BILO ČIJOJ
STRANAČKOJ KAMPANJI 
– nema saglasnost Autora ...)

dakle ...

„Svi su Srbi živeli zajedno u jednoj Državi –
dok Milošević nije rešio – da ih UJEDINI !“
govorio je legendarni
kolumnista VREMENA
Stojan CEROVIĆ – Slava mu !

Kada se desila OKTOBARSKA REVOLUCIJA 2000
mnogi od nas su poverovali da će ponovo moći
DA ŽIVE OD SVOGA ZNANJA – ILI RADA !?!
Nova Vlast je učinila sve da nas uveri da se
nikada više neće povampiriti
 Andrićeva : „fukara“ !?!

Poslušajte sada pesmu Vladislava Petkovića – DISA
napisanu 1910. godine - koju govori Goran Sultanović :


A Ivo Andrić je u „ZNAKOVIMA PORED PUTA“ napisao :
„U istoriji svakog naroda postoji trenutak –
Kad pametni zaćute – budale progovore
-          a fukara se obogati !!! „

A sada pogledajte prezentaciju
vijadukta u Millou (Francuska)

U njoj neki podaci mogu biti i osporavani
(naročito CENA – koja je bar „7 puta manja“ –
mada Francuzi nisu na 2,5 km vijadukta
gradili nikakve - „prateće sadržaje“:-)))))))

ALI TO NIJE NAJRUŽNIJE !!!
Najružnije je što nam je u Zemlji jednog
inženjera Branka ŽEŽELJA
Ili arhitekte Milorada PANTOVIĆA –
BILO KO – podmetnuo „kukavičje jaje“
„POZAJMLJENOG“ REŠENJA !!!

Dragi pripadnici OTPISANE SREDNJE KLASE
O tome da li može DRUGAČIJE – u sledećem postu ...



VIADUC DE MILLAU
343 mètres !  Plus haut que la tour Eiffel, 
un prodige de construction...
Les ouvriers ne doivent pas craindre 
le vertige, des as de la voltige ! 
Regardez!...







  
Ovaj most u Francuskoj ima
sedam pilona - donje tehničke karakteristike
- i cenu od oko 400 miliona evra !!!
Most preko Ade Ciganlije - ima jedan pilon
i cenu oko 500 miliona evra !

MOST - VIJADUKT MILLOU

Dužina vijadukta: 2.460 m
Sirina vijadukta: 32 m
Maksimalna visina: 343 m (20 m vise od Ajfelovog tornja)
Nagib: 3,015% iz pravca Clermont-Ferrand - Beziers
Krivina: 20 km
Visina najvišeg stuba: 245 m
Visina pilona: 87 m
Broj stubova: 7
Sirina razmaka: 342 m
Broj nosećih kablova: 154 (11 pari po jednom pilonu)
Zategnutost kablova: 900 t za najduzi kabl
Tezina horizontalnog dela mosta: 36.000 t
Zapremina ugradjenog betona:
85.000 m3, tj. 206.000 t
Trajanje koncesije: 78 godina
(3 godine gradnje i 75 godina korisćenja)
Cena koštanja vijadukta: 400 miliona evra
Garantovana trajnost: 120 godina

Kolovozna konstrukcija je ukupne širine 27,35 m
(obuhvata tri trake u oba smera)

Нема коментара:

Постави коментар