20. 7. 2018.

PIO "naučna" EXPEDICIJA - APOLO 13 (!?!) 14

Dragi moji FB prijatelji – pošto sam vas držao u toku „Avanture Gospodina Đure“ – sa PIO FONDOM – posle 400 dana čekanja (od max. zakonskog roka 60 dana) – približili smo se samom kraju. Na blogu imate poslednju prepisku – gde se ispostavilo – da je konačno sve „zaglavilo“ u „ekspediciji“ – ali su me za svaki slučaj skinuli sa naloga STANJE PREDMETA – mnogo sam ih proveravao – pa sad ko zna da li će 
– za 18 dana (od prijema) Rešenje stići do 23.07.18 ?

Samo da podsetim – gledali ste u prošloj epizodi :
1. – 25.06.2018 – podnet Zahtev za izvršenje II stepenog rešenja
2. – 05.07.2018 – predmet(iz Direkcije) – malo će lutati po sobi 401!?!
3. – 09.07.2018 – (SMS) Postupak po žalbi je okončan (priloženo prethodno)
4. – 17.07.2018 – (SMS) Rešenje po Zalbi doneto – sad u ekspediciji !?!
5. – 19.07.2018 – prepiska o „expediciji“ – SKINUT sa usluge „Kretanje predmeta“
6. – 23.07.2018 – (ponedeljak) moguća isporuka Rešenja, posle 400m dana čekanja !

Hvala bogu priložio sam i jedan vedriji primer – moje INTERNET KUPOVINE :
Pogledajte – kako je moguće – da za samo 18 dana – koliko PIU treba da gotovo rešenje „expeduje“ od Nemanjine 30  - do Bul.Oslobođenja 303 – uradite ovo :

KUPITE INTERNETOM SREBRNI PRSTEN U SINGAPURU (budistički solid silver 925) – da vam se odmah lično javi gospođa KAREN – koja se zahvaljuje na kupovini i moli Vas – da pratite u stoti deo sekunde kretanje svoga prstena (u svakom skladištu, kontejneru, magacijnu, carini, preko pola sveta  - uz pomoć priložene tabele i Zemlje sa crvenom tačkom - koja označava Vašu ROBU)! Vaš prsten - preko pola sveta – za istih 18 dana STIGNE DO VAS - Post expresom !

Vidi blog: marinrajkovic.blogspot.com



A PAZI SAD KAD KUPUJEŠ PRSTEN PREKO POLA SVETA  :


  


Нема коментара:

Постави коментар