11. 4. 2021.

SRAMNI PARLAMENT POLUINTELIGENATA

 

SRAMNI PARLAMENT SRBIJE

(autorski tekst_Marin RAJKOVIĆ_210411_14:25) 

Upravo je 10 godina kako imam FB nalog (i blog PRIZIV SAVESTI 1102 2011) – ali, ako dobro pamtim, nikada vam nisam ispričao jedan svoj lični STAV - koji je u ovoj eri skaradne jednopartijske Skupštine – toliko karikaturtalno izvrgnut ruglu 

– da TO sada moram podeliti sa vama.

Dakle, nakon 40 godina karijere arhitekte sa projektantskom i izvođačkom licencom Inženjerske KS – održao sam preko hiljadu najrazličitijih sastanaka (od onih u strukovnom Udruženju) do onih neophodnih za mojih preko 330 projekata u karijeri. Shvatili ste da sam većinu vodio ja – i to u onoj najgoroj poziciji – između čekića i nakovnjka ! Čekića želja i apetita mojih investitora i nakovnja : objektivnih ograničenja, ili subjektivne alavosti – mojih izvođača i njihovih podizvođača. Teme sastanaka se ne mogu ni nabrojati – ali ono što vam mogu garantovati SVOJOM ČAŠĆU – odnosi se na NAČIN OPHOĐENJA – na nebrojenim sastancima, koje sam ja vodio, ili prisustvovao.

Na početku karijere – uveo sam neprikosnoveno pravilo  - NIKO KO NIJE PRISUTAN – NE SME SE „UZETI U USTA“ !!! Kao mlad inženjer sam to morao da objašnjavam : kučnim vaspitanjem, „ako ne poštuješ drugog (odsutnog) – ne poštuješ ni sebe“... i t.d. što je u to vreme bilo odmah prihvatano kao osnovano – budući da je tada postojala MORALNA MATRICA (ma koliko se to nekome neće svideti) – koja je obezbeđivala – da SAMOUPRAVLJAČI – participiraju u vlasništvu – ali i u odlučivanjuu svojim firmama. To je bio fenomen koji su dolazili da izučavaju brojni timovi sociologa, ekonomista i politikologa - i to iz zemalja, kakva je bila Švedska – tada sa najvišim standardom u Evropi.

 Naravno, dešavalo se da neko novi u timu – ospe „paljbu“ po neprisutnom kolegi – na šta ja - sasvim polako (slow motion) počinjem da se dižem iz stolice. Svi moji stari saradnici znali su da ću izaći – pa bi brzo povukli za rukav govornika – koji se odmah izvinio i rekao da će - TO reći kolegi – kad bude prisutan ...

Kako vam u svetlu ovog iskustva – izgleda naša pretužna jednopartijska Skupština – puna „njegove dece“- papagajskih namesnika – koji svo radno vreme potroše PLJUJUĆI NEPRISUTNE – ko god oni bili – koristeći vokabular koji sam ja čuo samo kad se posvađaju dve supruge vlasnika ribarnica (Pardon) na ribljoj pijaci u Rimu !!!!!

Liči li vam to na (kako to narod lepo kaže) pi'ke kukavi'ke – koje pljuju - samo iza leđa – i samo po tragu žrtve (pred milionskim TV auditorijumom) - ili na plaćene aparatčike, koji nisu neotesani buzdovani i (rodno ravnopravne) KLADE po sebi – nego su plaćeni da „potroše vreme“ – da bi se protivustavni Zakoni – kao onaj o porodici – USVOJILI PO HITNOM POSTUPKU – bez razmatranja, bez uvida, na zvonce - za tri minuta !

 Novi Predsednik Skupštine – koji se kleo da će od Skupštine da napravi britanski Dom Lordova – Slobin potrčko – koji se ne stidi da kaže : da ima „30 godina iskustva u tzv. Politici“ (jer nikad ništa nije zaradio sa svojih 10 prstiju) – ne da nije učinio ništa – bar zbog SVOG OBRAZA – nego očigledno (podelom uloga i vremena) razjaruje Arenu – tek koliko da od konačno donetog Kodeksa ponašanja – napravi toalet papir !!!

Na osnovu sopstvenog iskustva – koje sam konačno podelio sa vama – imam osećaj – da čitav sastav Skupštine – ovakav – kakav je – treba jednim potezom – sve zajedno IZBACITI IZ našeg Doma Narodaod koga su napravili „septičku jamu“ !!! Što rek'o Radovan III. : „Evo rešenja !!! – Baciš bombu – pobiješ govna i gotova stvar !“ To je međutim nemoguće – iz ključnog razloga – što bi kod primene ove improvizacije – nužno stradala i zgrada – A NAMA ĆE NAŠ PARLAMENT – tek trebati – da sva ova „gola govna“ – zajeno sa njihovim tekstopiscima – potrpamo na neki novi GOLI OTOK – šta god ko mislio o TITU – a i o Golom Otoku ... Ne znam kako se drugačije rešava  :

LUSTRACIJA – KONFISKOVANJE OTETE IMOVINE – RATNO PROFITERSTVO i sl.

Нема коментара:

Постави коментар