DOKLE VIŠE
LAŽA I PARALAŽA
Dokle će stvarno ovi BEZUMNICI - da pokazuju građanima ove IDIOTSKE 3D MODELE - koji su PROJEKAT nova Autobuska stanica - isto koliko je PROJEKAT bilo koji crtež - bilo kog deteta od 6 godina - U VRTIĆU !!! Alo majmuni - to nije nikakav projekat - to je kompjuterski MODELOVANA ŠARA - MARA - presvućena nekom "kožom" koju kompjuter ima u biblioteci materijala - INAČE IZNUTRA PRAZNA - ne samo faktički - nego i IDEJNO - to je "MENTALNO ŠUPLJI MODEL" - čiji sadržaj, funkice, konstrukciju, temelje, krov, unutrašnju podelu - obradu zidova i opremu - NIKO NE ZNA - jer je niko nije ni projektovao. Niti kursađije sa 6 mesečnim kursom izrade tih kompjuterskih modela - UMEJU DA ISPROJEKTUJU AUTOBUSKU STANICU - niti to, ko zna koja po redu - BACANJE PRAŠINE U OČI GRAĐANIMA - ima više ikakvog smisla. Idite bre kod vaših prijatelja Šeikova - pa njima PRODAJTE BELE ZA CRNE BUBREGE - ako ovo ONI NISU PRODALI VAMA - TO JEST NAMA - gde ste vi preskupo plaćeni DELEGATI koji su preuzeli ovu šara - maru !!! Alo bre STRUČNJACI ZA LEPŠI BEOGRAD (u vašem mandatu) - ja sam u raznim ekipama 1977 - radio čak 5 maketa za konkurs Autobuske stanice Jug - KADA JE U PRVA DVA KRUGA POBEDIO BEOGRAD PUT !!! Samo maketu - na osnovu - svih urađenih projektata - osnova - preseka - fasada - detalja - desetina crteža k*o čaršavi - koji nisu mogli da se rasprostru na desetak crtaćih tabli (stanica je bila 4.500 m2) - sa stotinama srana tehničkog opisa (za KONKURSNI PROJEKAT) - za koju su makete radili timovi - jedan po dva Majstora sa po pet, šest - vrhunski uigranih saradnika - za recimo desetak dana i noći (zbog konkurskonog roka) - !!! Ali si na svakoj maketi mogao da pokažeš gde je koji bar ili toalet - na čekaonici - kog perona - jer je za KONKURS - bilo sve ISPROJEKTOVANO !!!
Pravi arhitekti su radili PRAVE PROJEKTE - i
osamdesetih i devedesetih - kada je sve to stajalo (ne na
"čaršavima") nego u kompjuteru - ali su projektanti - bili ARHITEKTI
KOJI SU PROJKETOVALI SVAKI OBJEKAT - dok su imali projektantska znanja - i dok
im u ovom veku na Arhitektonskom Fakultetu (državnom) - neko nije ukinuo
predmete : NACRTNA GEOMETRIJA I PERSPEKTIVA !!! J***m vam PROJEKAT NOVE
AUTOBUSKE STANICE - to pokazujte svojoj deci - sigurno ćete ih impresionirati
!!! I na kraju - evo fotke vijadukta Millo u južnoj Francuskoj - sa koga je do
poslednjeg šrafa POKRADENO ono što danas i ovde - neko zove "ĐIlasov
most" !!! To su dakle - neki francuski inženjeri smislili - isprojektovali svaku
zategu i šraf - i ceo Vijadukt - sa 7 stubova (od kojih je srednji u dolini - 10
m viši od Ajfelove kule) - u dužini od 2.400 m – je koštao 400 miliona
evra !!! Onda je ovde Mrkonjić sa firmom PONTI iz Ljubljane – potpisao ugovor o
projektovanju vredan 130.000 evra. Slovenci su pokrali sve do poslednjeg šrafa –
prodali Srbima – koji su imali u svojoj istoriji KONSTRUKTORA – kakav je bio
ing.Branko ŽEŽELJ – ono “uspravljeno govno” na 20 m iznad Save (jedan stub) I ta
“Harfa Beograda” – nas je koštala 500 milona evra. Da bi videli – kako se ovakve LAŽI ZAVRŠAVAJU –
pogledajte post : 23.04.2012 – PREDIZBORNA SLAGALICA – 1 – Millo – na blogu : www.marinrajkovic.blogspot.com
MOJA PREDIZBORNA
" SLAGALICA " (23.04.2012)
I/ILI - KAKO DALJE ...
(ovo je
„nestranačko razmišljanje“ –
antologičarskog
tipa i potpuno lično !
Služi samo tome
da vam INFORMACIJAMA POMOGNE :
šta da
pokušate da prepoznate u predizbornoj - GALAMI -
da biste
bilo kome ukazali - i/ili - uskratili poverenje ....
( NIKAKVA ZLOUPOTREBA U BILO ČIJOJ
STRANAČKOJ KAMPANJI
– nema saglasnost Autora ...)
dakle
...
„Svi su Srbi
živeli zajedno u jednoj Državi –
dok Milošević
nije rešio – da ih UJEDINI !“
govorio je legendarni
kolumnista VREMENA
Stojan CEROVIĆ – Slava mu !
Kada se desila
OKTOBARSKA REVOLUCIJA 2000
mnogi od nas su
poverovali da će ponovo moći
DA ŽIVE OD SVOGA
ZNANJA – ILI RADA !?!
Nova Vlast je učinila sve da nas uveri da se
nikada više neće povampiriti
Andrićeva : „fukara“ !?!
Poslušajte sada
pesmu Vladislava Petkovića – DISA
napisanu 1910.
godine - koju govori Goran Sultanović :
A Ivo Andrić je u
„ZNAKOVIMA PORED PUTA“ napisao :
„U
istoriji svakog naroda postoji trenutak –
Kad
pametni zaćute – budale progovore
-
a fukara se obogati !!! „
A sada pogledajte prezentaciju
vijadukta u Millou (Francuska)
U njoj neki
podaci mogu biti i osporavani
(naročito CENA –
koja je bar „7 puta manja“ –
mada Francuzi
nisu na 2,5 km vijadukta
gradili nikakve -
„prateće sadržaje“:-)))))))
ALI TO NIJE NAJRUŽNIJE !!!
Najružnije je što
nam je u Zemlji jednog
inženjera Branka
ŽEŽELJA
Ili arhitekte
Milorada PANTOVIĆA –
BILO KO –
podmetnuo „kukavičje jaje“
„POZAJMLJENOG“
REŠENJA !!!
Dragi pripadnici OTPISANE SREDNJE KLASE
O tome da li može DRUGAČIJE – u sledećem postu ...
VIADUC DE MILLAU
343 mètres ! Plus haut
que la tour Eiffel,
un prodige de construction...
Les ouvriers ne doivent pas craindre
le vertige, des as
de la voltige !
Regardez!...
Ovaj most u
Francuskoj ima
sedam pilona - donje tehničke
karakteristike
- i cenu od oko
400 miliona evra !!!
Most
preko Ade Ciganlije - ima jedan pilon
i cenu
oko 500 miliona evra !
MOST - VIJADUKT MILLOU
Dužina
vijadukta: 2.460 m
Sirina vijadukta:
32 m
Maksimalna
visina: 343 m (20 m vise od Ajfelovog tornja)
Nagib: 3,015% iz
pravca Clermont-Ferrand - Beziers
Krivina: 20 km
Visina najvišeg stuba: 245 m
Visina pilona: 87
m
Broj stubova: 7
Sirina
razmaka: 342 m
Broj nosećih
kablova: 154 (11 pari po jednom pilonu)
Zategnutost
kablova: 900 t za najduzi kabl
Tezina
horizontalnog dela mosta: 36.000 t
Zapremina
ugradjenog betona:
85.000 m3, tj.
206.000 t
Trajanje
koncesije: 78 godina
(3 godine gradnje
i 75 godina korisćenja)
Cena
koštanja vijadukta: 400 miliona evra
Garantovana
trajnost: 120 godina
Kolovozna
konstrukcija je ukupne širine 27,35 m
(obuhvata tri
trake u oba smera)
Нема коментара:
Постави коментар