OSIM OVOG UVODNOG BLOKA
KOJI VAS JE I DOVEO NA OVAJ BLOG PONOVO
U DONJEM POSTU OD 23.04.2012
NIJE PROMENJENA NI ZAPETA -
UPOREDITE DETALJE MOSTA SAMI
1 SLIKA 1000 REČI ....
Dragi moji FB prijatelji – moram da vas obavestim, da
mi se posle 10 godina na mreži i 8 godina na FB konačno desilo – da me jedan
Admistrator – izbaci iz grupe
– iako se ona „načelno zalaže za argumentovanu polemiku“ – ali zlonamerne
prikaze kakav je bio onaj moj pod nazivom : „ŠUPLJA KOALICIJA – PROTIV ŠUPLJE
DIKTATURE“ (još sa donjom ilustracijom) – ona
će trenutno brisati !!! Nije najavila da će me izbaciti iz grupe : „NAS JE
IPAK VIŠE“ – Administrator Nevena Adamović !?!
Dakle pomenuta dama, koja je upisala Arhitekturu – ali
nije uspela da je završi – uspela je da se smesti u Parizu, što ne bi bilo loše,
kada ona ne bi otud - bila Administrator navedene stranice, „uređivala“ naše šetnje
po Kolarčevoj, Terazijama, Takovskoj – određivala ko će govoriti na PROTESTU,
kao i ko će se pojavljivati na stranici ... a da je pritom neko odavde plaća –
mislim da znate i ko ...
Dakle, moja nesuđena koleginica (koja inače može da mi
bude unuka) obratila mi se biranim rečima, koje ću ovde morati da parafraziram
(jer je obrisala i svoj komentar i moj odgovor) – kako je za jednog arhitektu
SRAMNO – da ne zna da je vijadukt Millo, napravljen samo – DA BI SE TURISTI NA
NJEMU SLIKALI – i da nema nikakve veze sa Đilasovim mostom, mada ona lično
misli da ja to možda i znam, zbog čega je moj komentar SRAMAN – jer se koristim
„Vučićevim lažima“... !!! Eto Ti ga sad ....
Inače, ja sam najveći deo karijere (do penzije)
posvetio „silasku Beograda na reke“ – kako smo uvek govorili : Od mog diplomskog
1979 – „Kosančićev venac – Savska Padina“ – preko međunarodnog konkursa „Budućnost
novog Beograda“ 1986 na kome je moja 6.člana ekipa dobila prvo priznanje posle
Paola Portogezea – na analizi prispelih 98 radova (bez našeg) sam i magistrirao
1988 sa temom : „ELEMENTI URBANOTVORNOSTI N.BEOGRADA“ (kao „masovne spavaonice“)
– pa preko programa III - MILENIJUM iz 1995, sa još 18 magistara i doktora, pod
rukovodstvom Prof.M.Lojanice – koji je Akademija Nauka naručila i platila
Arh.fakultetu – dva elaborata po 900 strana – do Tribine u Privrednoj Komori
2007 – na kojoj sam bio organizator i moderator – „Varoši na vodi“ sada
već počivšeg kolege Dika Manojlovića – po njegovom povratku sa Venecijanskog
Bijenala – gde je predstavio ovo svoje rešenje u ime Savskog Venca (jedine Opštine
u istoriji Begrada – koja je tada imala za Predsednika arhitektu Branka
Đorđevića) koji me je i zamolio da organizujem ovu tribinu. Ovaj Dikov rad je
inače (bar za mene) najbolje rešenje Savskog amfiteatra ikad - (još od
Titovog predloga za Najrobi – „Nesvstani“ 1975) – sa dva sjajna renesansna trga
(vidi fotku u prilogu) – koji se (kako je Dik govorio) „gledaju preko reke“ !
Sa mnogo kulturnih sadržaja – Operom (koju Beograd nikako da dočeka – do danas)
i blokovima stanovanja i zanata i trgovine – maksimalne spratnosti – 4 etaže
!!!
Dakle pomenuto devojče, je jedino negde čulo za ove 4
etaže, ali to nije najbolnije ! Ne treba sumnjati, da je od „duga vremena“
iskoristila turističku turu – da ode da se slika na Vijaduktu MILLO – koji je
bio najprestižnije tehničko dostignuće Francuske u novom milenijumu – 2004 –
kada je otvoren, ali ne da bi se „slikali turisti“ !!! Morao sam da je
razočaram podatkom (koji sam pronašao u studiji IZVEDENOG VIJADUKTA) – dakle u
nečemu što nisam video nigde u Srbiji (ni u istoriji, ni u Arhivama, ni u 40
godina prakse) projekat „izvedenog stanja“. U toj studiji piše da je prvi
zadatak vijadukta – da u pravoj liniji Clemont – Beziers (sa 6 traka i radijusom
krivine od 20 km) premosti klanac – sa 5,5 puta KRAĆOM TRASOM – koja je
pritom i svetski inženjerski poduhvat ! Na dan svečanog otvaranja Vijadukta
Millo (čita se MIJO) – sve novine su objavile : “ličnu katru“ mosta (vidi moj
post od 23.04.2012 – izvućen kao prvi) koja sadrži kubikažu i težinu
ugrađenog betona, armaturu i čelične sajle u metar, širinu platforme od 27,35 m
sa 6 traka i još mnogo detalja uključujući – ukupnu cenu od 400.000.000 evra
!!!
Dakle administratorku grupe – koju su „otkupili“ SzS i Dragan Đilas – najviše je pogodila
moja konstatacija – da su oni svojim maketama „biračkih kutija“ sa ukradenim
logom - „#1od5.MILIONA“
i silovanjem potpisivanja „Sporazuma sa narodom“ uspeli da DESETKUJU PROTEST – sa 75.000 (16.02.19) – na 7.000
(02.03.19) – jer su počeli da daju – IZJAVE „U IME NARODA“ – da „prete“ kako će
odštampati 100.000 stupidnih nalepnica – koje im niko nije naručio. Ukratko
svaki im je potez bio najblaže rečeno – kontraproduktivan !!! „Ko više vidi –
više jada zna“ ! – rekao bi Njegoš !?!
vidi blog : PRIZIV SAVESTI 1102 2011 - www.marinrajkovic.blogspot.com
MOJA PREDIZBORNA
" SLAGALICA " (23.04.2012)
I/ILI - KAKO DALJE ...
(ovo je „nestranačko razmišljanje“ –
antologičarskog tipa i potpuno lično !
Služi samo tome da vam INFORMACIJAMA POMOGNE :
šta da pokušate da prepoznate u predizbornoj - GALAMI
-
da biste bilo kome ukazali - i/ili - uskratili poverenje ....
( NIKAKVA ZLOUPOTREBA U BILO ČIJOJ
STRANAČKOJ KAMPANJI
– nema saglasnost Autora ...)
dakle ...
„Svi su Srbi
živeli zajedno u jednoj Državi –
dok Milošević
nije rešio – da ih UJEDINI !“
govorio je legendarni
kolumnista
VREMENA
Stojan CEROVIĆ –
Slava mu !
Kada se desila
OKTOBARSKA REVOLUCIJA 2000
mnogi od nas su
poverovali da će ponovo moći
DA ŽIVE OD SVOGA
ZNANJA – ILI RADA !?!
Nova Vlast je učinila sve da nas uveri da se
nikada više neće povampiriti
Andrićeva : „fukara“ !?!
Poslušajte sada
pesmu Vladislava Petkovića – DISA
napisanu 1910.
godine - koju govori Goran Sultanović :
A Ivo Andrić je u
„ZNAKOVIMA PORED PUTA“ napisao :
„U
istoriji svakog naroda postoji trenutak –
Kad
pametni zaćute – budale progovore
- a fukara se
obogati !!! „
A sada
pogledajte prezentaciju
vijadukta
u Milou (Francuska)
U njoj neki
podaci mogu biti i osporavani
(naročito CENA –
koja je bar „7 puta manja“ –
mada Francuzi
nisu na 2,5 km vijadukta
gradili nikakve -
„prateće sadržaje“:-)))))))
ALI TO
NIJE NAJRUŽNIJE !!!
Najružnije je što
nam je u Zemlji jednog
inženjera Branka
ŽEŽELJA
Ili arhitekte
Milorada PANTOVIĆA –
BILO KO –
podmetnuo „kukavičje jaje“
„POZAJMLJENOG“
REŠENJA !!!
Dragi pripadnici OTPISANE SREDNJE KLASE
O tome da li može DRUGAČIJE – u sledećem postu ...
VIADUC
DE MILLAU
343
mètres ! Plus
haut que la tour Eiffel,
un
prodige de construction...
Les
ouvriers ne doivent pas craindre
le
vertige, des as de la voltige !
Regardez!...
Ovaj most u
Francuskoj ima
sedam pilona - donje tehničke
karakteristike
- i cenu od oko
400 miliona evra !!!
Most
preko Ade Ciganlije - ima jedan pilon
i cenu
oko 500 miliona evra !
MOST -
VIJADUKT MILAU
Dužina
vijadukta: 2.460 m
Sirina vijadukta:
32 m
Maksimalna
visina: 343 m (20 m vise od Ajfelovog tornja)
Nagib: 3,015% iz
pravca Clermont-Ferrand - Beziers
Krivina: 20 km
Visina najvišeg stuba: 245 m
Visina pilona: 87
m
Broj stubova: 7
Sirina
razmaka: 342 m
Broj nosećih
kablova: 154 (11 pari po jednom pilonu)
Zategnutost
kablova: 900 t za najduzi kabl
Tezina
horizontalnog dela mosta: 36.000 t
Zapremina
ugradjenog betona:
85.000 m3, tj.
206.000 t
Trajanje
koncesije: 78 godina
(3 godine gradnje
i 75 godina korisćenja)
Cena
koštanja vijadukta: 400 miliona evra
Garantovana
trajnost: 120 godina
Kolovozna
konstrukcija je ukupne širine 27,35 m
(obuhvata tri
trake u oba smera)
Нема коментара:
Постави коментар